Data e postimit: 2014-08-06 10:03:21
Lexime: 2429
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.U lag toka ,mbiu fara !

Vepra te ngjashme
Autori: Orgita · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ju flet TOKA
Përshendetje .Unë jam planeti Tokë sic më njihni .Aju shkon dot mendja se pse po flas me ju?Disa duket sikur nuk e ka anë plotësisht vëmendjen se çfarë do të them unë,prandaj do t’iu lutesha edhe njëherë që të më dëgjoni .Të më dëg...
Autori: Gerti pnishi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Per shendetin e tokës
Toka Toka e tharë Po dëshiron bardhësi Po dëshiron lagështi A e di? Në kete tok Gjdo gjë ndryshon Çarja tokën E rrethon, Uji e kthen Ne jetën e vet QË E KA ME SHËNDET.
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Toka Ime Dashuria për vendin Ndjenjë heroike Që të jetojmë të lirë Në trojet tona etnike Mos të jemi të varur Nga kombet e tjera Mos të na shkelin moralin Mos ardhëshin ditë të vështira Kurrë për shqiptarin Kj...
Autori: Gedda Harley · Lloji: Analize letrare · Tema: Babi
Babai im i zemëruar nuk e di se çfarë ka??? Vjen rrotull i frikësuar zemra per pak sa s'po i ndal. Ne pune nuk shkon, me gojë nuk ka flet Nuk e di se çfarë ka por shumë po na shqetëson vërtet ✍️✍️
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si mund të mbrojmë Tokën ?
Toka është planeto i vetëm në sistemin Diellor me atmosferë të qëndrueshme,ujë të bollshëm,dhe me prani të oksigjenit.Është planeti i vetëm ku ka jetë.Ne duhet të jemi mirënjohës për këtë fakt.Por sot,ndoshta dhe më shumë se dikur,p...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Jam Shqiptar Jam Shqiptar Dhe krenarë Trim dhe Guximtar Kam dinjitet Jam faqebardhë Kam identitet Jetoj në tokën time Në tokën shqiptare Që e kemi prej të parëve E kemi prej të pa...
Autori: Elsa Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Toka
ckemi une qe po ju flas jam elsa dhe jam 13 vjece me pelqen te shkruaj tekste te ndryeshme dhe shume te gjata siq mund ta pyrfytyroni ju,tani mendoni se cfare eshte kjo e marre qe shkruan keshtu marrinash por ju lutem mos mendoni ashtu sepse une jam nje n...
Autori: Ina Gjika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e tjere.Dallimi i pare eshte se ka jete ,por arsyet te cilat bejne te mundur jeten ne Toke jane disa.Se pari Toka eshte e perbere nga kontinentet dhe oqeane...
Autori: Arta Klaiqi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Koha e lirisë
Më rrëfeu një herë një plak se kjo tokë s'ngopet me gjak e kjo tokë e lirisë na qe djep i shqiptarisë. Që nga koha e ilirisë për shqiptar ish veq djep i zisë gjithëherë në skamje e mjerim po kurrë s'lejuam asnjë nënshtrim. ...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Tema : Thellësia
Titulli : Thellësia Në tokën e heshtur si gur varri një shpirt i vrarë kërkon ndihmë është kjo ndihmë brenda territ zhytur thellë në vetminë e vet Dhe era e fortë përplaset pa pushim godet pa mëshirë tokën e shkretë ashtu s...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Atdheut Kur largohesh prej tij Dashuria për të vjen e shtohet Malli për të arrin majat Eshtë si të digjesh në fund të ferrit i gjallë Kur askush klithmën s'ta dëgjon Në atdheun tonë jemi të etur Kurse në...
Autori: Elma Zekaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Toka
Toka eshte e rrumbullaket.Per kete tregon zhdukja nga pamja ose paraqitja graduale e anijeve ne detin e hapur,forma e vertet e Tokes nuk eshte plotesisht e rrumbullaket.Per shkak te rrotullimit te Tokes ajo eshte e shtypur ne pole dhe e zgjeruar ne ekuato...
Autori: Alma...Gashi 💙💪 · Lloji: Ese argumentuese · Tema:
••••••Alieni Jashtëtokësor••• Ai kishte sytë e mëdhenj të gjelbër,kishte një pamje të frikshmè.Ndoshta ai ishte i çuditshëm por ndoshta do të ishte mik i njeriut.Ai ndiehej i huaj në planetin Tokë.Ai ka frikë nga të ...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mbrojtja e mjedisit
Ambienti është ai në të cilin njeriu zhvillon veprimtarinë e tij jetësore dhe pa të, ai nuk do të mund të ekzistonte. Duke u fokusuar tek mënyra se si të fitojë më shumë para, njeriu po e anashkalon kujdesin ndaj ekuilibrave natyrorë. Me nd...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com